ZKN-gecertificeerde oogkliniek

VZKNision Ooglaseren is in het bezit van het ZKN-keurmerk (Zelfstandige Klinieken Nederland). De ZKN stelt zich ten doel om uitsluitend klinieken als leden te erkennen die een hoog kwaliteitsniveau hebben. Zelfstandige klinieken met het ZKN-keurmerk staan garant voor een geborgde kwaliteit van medische zorg en een efficiënte en persoonlijke behandeling, waarbij je gezondheid centraal staat. Voor ons komen de patiënten altijd op de eerste plaats.

De Consumentenbond adviseert ook dat je naar een ZKN kliniek gaat met een NOG-geregistreerd arts.

Waarom kiezen voor een kliniek met het ZKN-keurmerk?


Kwaliteit

Als zorgconsument moet je in de eerste plaats kunnen uitgaan van kwaliteit. Het ZKN-keurmerk waarborgt de kwaliteit van het gehele zorgproces. Van de intake tot de nazorg: er wordt gekeken naar zowel de kwaliteit van het medisch personeel als de patiënttevredenheid.

Tijd en persoonlijke aandacht
Zelfstandige klinieken zijn kleinschalig en efficiënt. Hierdoor blijft er meer tijd over voor de patiënt.

Geen wachttijden
Bij klinieken met het ZKN-keurmerk kun je snel een afspraak maken en word je ook snel behandeld.

Innovatieve behandelmethoden
Zelfstandige klinieken hebben zich gespecialiseerd in disciplines binnen de gezondheidszorg. Zij gaan mee met de laatste ontwikkelingen in het medisch vakgebied en kunnen daarom innovatieve behandelmethoden snel toepassen. Je kunt als patiënt dus rekenen op innovatieve behandelmethoden.

Klachtenprocedure

Kwaliteit en patiënttevredenheid zijn belangrijke kernwaarden. De medewerkers van Vision Ooglaseren doen hun uiterste best om je goede en veilige zorg te bieden. Daarom horen wij het graag van je indien je niet tevreden bent. Ben je ontevreden, dan heb je het recht om hiervan melding te maken of een klacht bij ons in te dienen. Als er een klacht binnenkomt, wordt in eerste instantie met de medewerker of medisch specialist gekeken of de onvrede kan worden opgelost. Indien je jouw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, dan kun je je wenden tot de kliniekmanager. Ben je niet tevreden met de uitkomst, dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie van Vision Ooglaseren. Deze commissie is door de directie ingesteld om je klacht te behandelen.

Je kunt je klacht sturen aan:

Vision Ooglaseren
Klachtencommissie, T.a.v de voorzitter
Antwoordnummer 47601
1070 VD Amsterdam

Klachtenreglement

Het klachtenreglement is op te vragen bij Vision Ooglaseren of te downloaden middels deze link.